با همت كادر درماني بيمارستان كيش؛ مرد ماهيگير از مرگ حتمي جان سالم به در برد

  • 1397/06/10
  • 18:56:19
  • 527

روز گذشته مرد 35 ساله اي كه بر اثر برخورد پروانه كشتي به سرش و به دنبال آن به گفته شاهدان عيني حمله كوسه در اطراف جزيره لاوان به بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش انتقال داده شد از مرگ حتمي نجات پيدا كرد.
به گزارش روابط عمومي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش پيش از ظهر روز گذشته در پي حادثه اي م ص مرد ماهيگير 35 ساله در اطراف سكوي نفتي سلمان با پروانه كشتي برخورد كرد كه به دنبال آن مورد حمله توسط كوسه قرار گرفت. فرد حادثه ديده توسط يك فروند هلكوپتر سازمان امداد و نجات هلال احمر به سرعت به بيمارستان كيش انتقال يافت كه با همت تيم فوق تخصصي ويژه پس از 6 ساعت عمل جراحي از مرگ حتمي نجات يافت.
بر مبناي اين گزارش تيم فوق تخصصي جراحي بيمارستان كيش متشكل از جراح چشم، گوش و حلق و بيني، جراح عمومي و جراح مغز و اعصاب، فرد حادثه ديده را كه از جهت پيشاني و سمت راست سر و صورت، پاي راست و دست و پاي چپ به سختي مجروح شده بود مورد عمل ترميم قرار دادند.
وضعيت كلي بيمار مطلوب گزارش شده است كه با كوشش كادر درماني بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش رو به بهبود مي رود.
بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با 65 تخت بستري تنها مركزي در اين جزيره مي باشد كه به كليه ساكنين و گردشگران مرواريد خليج فارس و نواحي اطراف آن خدمات درماني ارائه مي دهد.