افزايش بيش از پيش همكاري هاي پزشكي بين استان فارس و جزيره كيش

  • 1397/08/21
  • 11:24:57
  • 709

رئيس هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي شيراز از بيمارستان كيش بازديد به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومي بيمارستان كيش دكتر محمد باقر خسروي رئيس دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شيراز و رئيس هيأت علمي اين دانشگاه از كلينيك و بخش هاي درماني بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش بازديد كرد و پس از آن طي جلسه اي با دكتر محمد صلاح رئيس بيمارستان كيش و مديران اين بيمارستان جهت تقويت همكاري بين دو مركز و برنامه ريزي هاي لازم به بحث و تبادل نظر پرداخت.
بنا بر اين گزارش دكتر خسروي پس از بازديد از كليه بخش ها و فضاهاي درماني بيمارستان كيش طي نشستي با مديران بيمارستان كيش اعلام آمادگي كرد تا جهت همكاري بيش از پيش بين دانشكده پزشكي شيراز و بيمارستان كيش اقدامات لازم صورت گيرد.
دكتر محمد امين افراسيابي معاون فني بيمارستان گفت: همكاري هاي بين پزشكان عضو هيأت علمي دانشگاه شيراز و بيمارستان كيش با توجه به بالا بودن سطح علمي اساتيد اين دانشگاه، علاوه بر بحث افزايش كيفي ارائه خدمات درماني به مردم خوب كيش و گردشگران محترم، به مطرح شدن بيمارستان كيش به عنوان يكي از مراكز ويژه خدمات درماني در كشور نيزكمك مي كند.
وي افزود: اميدواريم با حضور فعال پزشكان فوق تخصص استان فارس در كيش و ياري گرفتن از پتانسيل هاي پزشكي اساتيد دانشگاه شيراز بيمارستان كيش در زمينه گردشگري سلامت داخلي و خارجي بتوانيم خدماتي را كه تاكنون در اين بيمارستان ارائه نمي شده است، ارائه دهيم.
گفته مي شود بين سازمان منطقه آزاد كيش و دانشگاه علوم پزشكي شيراز تفاهم نامه همكاري وجود دارد كه مديران بيمارستان كيش با احياي آن و بهره گيري از بندهاي مندرج در آن درصدد هرچه بهتر شدن ارائه خدمات درماني در سطح جزيره زيباي كيش هستند.