مراسم تقدیر از پرستاران کیش برگزار شد

  • 1396/11/21
  • 18:32:33
  • 925
در مراسمی با حضور مسئولان محلی از پرستاران خدوم جزیره کیش تقدیر شد.
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین تقدیر از خدمات ارزشمند پرستاران جزیره کیش که با حضور قائم مقام و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه جزیره کیش،  امام جمعه اهل سنت، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان، پروفسور محمد علی نفیسی و رییس بیمارستان کیش برگزار شد سعید پورعلی با اشاره به اینکه عشق به حرفه پرستاری و احساس مسئولیت اجتماعی از شکنندگی پرستاران در مقابل سختی ها حفاظت می کند گفت: پایداری شما در جایگاه پرستاری با وجود خدمت در محیطی پر از انتظار، متوقع و استرس زا پیامی جز عشق به حرفه پرستاری ندارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جامعه پرستاری ایران اسلامی در روزهای سخت و پر تنش مانند انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و اصلاحات به مردم خدمت کرده اند و روحیه سر زندگی و شادابی پرستاران است که خدمت به مردم را امکان پذیر می سازد.

به گفته پورعلی حرفه پرستاری ترکیبی از عطوفت و دانش، تجربه و مهارت است و ادغام این ویژگیها و صفات، رشد و ارتقاء کیفی و کمی برای پرستاران به همراه دارد.

امام جمعه کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پدیده بر اساس یک تفکر و نظریه دینی شکل گرفته است گفت: وقوع انقلاب، پیروزی، استمرار و عدم انحراف انقلاب به واسطه دین و رهبری دینی پا بر جا مانده است در حالیکه در انقلاب های جهان که به انحراف کشیده شده است می توان جای خالی دین و رهبری دینی را به وضوح مشاهده کرد.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: رهبری دینی مهمترین راهنمای مردم ایران در شکل گیری انقلاب اسلامی بود و عامل مشارکت فعال مردم و عدم انحراف از مسیر صحیح شد.

گفتنی است در این مراسم که شامگاه سه شنبه 17 بهمن درسالن کنفرانس بیمارستان کیش برگزار شد از 21 نفر از پرستاران نمونه جزیره کیش با اهدای لوح، تقدیر کردند.