راه اندازي دفتر ارجاع بيمار بيمارستان كيش در عمان

  • 1397/07/08
  • 21:34:48
  • 523

به همت مسئولين بيمارستان كيش دفتر ارجاع بيمار براي اين بيمارستان در مسقط عمان راه اندازي شد.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش به دنبال شركت فعال بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش در نمايشگاه عمان هلث و استقبال مراجعه كنندگان دفتر ارجاع بيمار بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش در عمان راه اندازي شد.

بنابر اين گزارش در نمايشگاه عمان هلث 2018 هيأتي شامل متخصصين جراحي سرطان سينه، گوش و حلق و بيني، پوست مو و زيبايي و كارشناس فني اورتوپدي از بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش در اين نمايشگاه حاضر شدند و ضمن ويزيت مراجعه كنندگان و معرفي توانمندي هاي بيمارستان جزيره كيش به آنها مشاوره هاي تخصصي و فوق تخصصي لازم را در رشته هاي خود به بازديدكنندگان ارائه دادند.

امير اميركياني معاون اجرايي بيمارستان و مدير غرفه بيمارستان كيش در نمايشگاه اظهار كرد: با توجه به پتانسيل هاي موجود در جزيره كيش و زير ساخت هاي موجود در بيمارستان پس از امكان سنجي هاي اوليه، بيمارستان كيش اقدام به راه اندازي دفتر ارجاع بيمار در  راه اندازي شده است كه برنامه ريزي هاي لازم جهت اعزام بيماران داوطلب در اسرع وقت در اين دفتر انجام شود.

وي افزود: با وجود پرواز مسقط كيش بيماراني كه نام آنها ثبت مي شود مي توانند از كشور عمان در كيش حاضر شده و خدمات درماني در حوزه هاي مختلف دريافت نمايند.

گفتني است در اين نمايشگاه سه روزه كه از دوم الي چهارم مهرماه 97 در مسقط پايتخت عمان برگزار شد.در غرفه بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش علاوه بر معاينه و ويزيت بيماران توانمندي هاي بيمارستان در حوزه هاي مختلف به مراجعه كنندگان ارائه گرديد كه با استقبال ويژه شركت كنندگان در نمايشگاه مواجه شد. و مديريت نمايشگاه عمان هلث مراتب تقدير و تشكر خود را از بيمارستان كيش طي نامه اي رسمي به عمل آورد.