برگزاری مراسم تودیع و معارفه مديران فني درماني ، اداري و مالي بيمارستان

  • 1398/01/18
  • 19:49:26
  • 2738

به گزارش روابط عمومی بيمارستان كيش دکتر مسعود توفيقي، رئيس هيأت امناء بيمارستان و معاون توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد كيش و دكتر حميد اسدي عضو هيأت امنا و مشاور ارشد سلامت مديرعامل سازمان منطقه آزاد صبح روز هشتم فروردين جاري در قالب ديدار نوروزي از بيمارستان كيش، ضمن بازدید از اين مركز درماني و نظارت بر خدمت رساني پرسنل در ايام نوروز به كيشوندان و گردشگران ، در مراسم تودیع و معارفه معاون فني درماني، مدير مالي و مدير اداري - پشتيباني در سالن همايش شماره 2 بيمارستان شرکت نمودند.

دكتر نادعلي نژاد رئيس بيمارستان ضمن  تبريك سال نو و تقدير و تشكر از حمايت هاي همه جانبه و پدرانه دكتر توفيقي و تلاش مجدانه و خالصانه دكتر اسدي به ارائه گزارش در مورد چگونگي ارائه خدمات به گيرندگان خدمت و گردشگران و مهرباناني كه اين قطعه سرزمين زيباي ميهن اسلامي مان را جهت گذران تعطيلات نوروز انتخاب كرده اند پرداخت و از ارائه خدمات تخصصي همه روزه صبح و عصر، همچنين افزايش تعداد و ساعات كاري پزشكان عمومي (شبانه روزي) و نيز واحد تزريقات و سرم تراپي مستقل از اورژانس به صورت شبانه روزي خبر داد و بر رعايت تكريم ارباب رجوع تاكيد كرد.

دكتر توفيقي در سخناني ضمن تاكيد بر برآيند سازي نيرو هاي موثر در جذب گردشگر سلامت  از كشور هاي همسايه بعنوان يك پتانسيل بالقوه ،اظهار داشت با ايجاد مكانيزم كنترل داخلي دقيق و علمي بايد  بر منابع مالي به نحو احسن مديريت كرد . وي در ادامه همچنين راهكار هاي ارتقا سطح درماني و جذب اساتيد دانشگاهي و برند را تبيين نمودند.

دكتر اسدي ضمن تبريك سال نو به مديران و همكاران بر اين نكته تاكيد داشتند كه تمامي همكاران در اين مركز بايد در راستاي افزايش رضايتمندي و تكريم بيماران و مراجعين تلاش كنند و در سال 98 با تلاش همه جانبه و ايجاد نظم به جايگاه واقعي سلامت و گردشگري در كشور دست يابيم.

همچنین، مراسم معارفه آقایان دکتر مهران روشن ريشهري معاون فني، محمد حسين مددي مدير اداري و پشتيباني و مجتبي فرج زاده مدير مالي بيمارستان و مراسم توديع آقايان سعادت فر مدير مالي و مرشدي مدير اداري و پشتيباني نيز انجام شد.

همچنین در ادامه این مراسم از پرستاران بخش دياليز بيمارستان كه در تمامي ايام سال و علي الخصوص در اين ايام به خدمات شبانه روزي به مهمانان مددجوي بخش دياليز همت ويژه دارند تجليل شد . خانم ها يزدانشناس سرپرستار ، مكمل صفات ، قطان و قاسمي پرستاران بخش دياليز موفق به دريافت لوح تقدير شدند .