انجام عمل جراحي دندانپزشكي تحت بيهوشي در بيمارستان كيش

  • 1401/08/22
  • 19:50:58
  • 1529

به گزارش روابط عمومی بیمارستان  تخصصی و فوق تخصصی کیش،  رئیس بیمارستان کیش با بیان اینکه خانم 39 ساله اي كه بدليل ترس شديد از مراجعه به دندانپزشکی،‌ دندان هاي خود را به صورت كامل از دست داده بود گفت:اين بيمار كه كانديد درمان ايمپلنت كامل دو فك بود با نظارت متخصص بيهوشي و در مدت زمان دو ساعت و با دريافت داروهاي موثر، بيهوش و 22 عدد ريشه دندان وی توسط دكتر مريم اسدزاده از دندانپزشكان اين مركز درماني جراحي و خارج شد.

وی با تاکید بر اینکه پس از این اقدام نادر پزشکی در جزیره کیش، بيمار بدون خونريزي، تورم و عوارض جانبی با سلامت كامل پس از يك روز بستري از بيمارستان ترخيص شد و هم اكنون  این بیمار آماده دريافت درمان ايمپلنت است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به اینکه خدمات دندانپزشكي تحت بيهوشي درافرادی همچون كودكان ناآرام و نوزادان، افراد با ترس شديد، افراد داراي مشكلات خاص مثل تهوع شديد و زبان بزرگ و معلولان ذهنی و جسمی قابل انجام است افزود:  به دلیل اقدامات گسترده و زمانبر كه نياز به انجام در محدوده زماني خاصی هم باشد این نوع بیهوشی قابل استفاده است.

دکتر فردوسی تاکید کرد: انجام خدمات درماني سريع ، متنوع و در محيط آرام و بدون اضطراب براي بيمار و پزشك از مزاياي اين نوع درمان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانم دكتر مريم اسدزاده دندانپزشك و متخصص پاتولوژي فك و دهان