بازدید مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد از بیمارستان کیش

  • 1402/01/09
  • 10:54:28
  • 731

به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ظهر سه شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ دکتر حجت عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد  با حضور دكتر پورزادي سرپرست محترم سازمان همراه با دكتر فردوسي رياست محترم بيمارستان از بخش های مختلف بیمارستان اعم از فوریت های پزشکی ، اورژانس ، تصویربرداری ، بخش های بستری و دیالیز  بازدید و شرایط بیمارستان را در ایام نوروز بررسی کرد .
در این بازدید بیماران بخش دیالیز ضمن اعلام رضایتمندی خود از بخش و تقدیر و تشکر از پرستاران دلسوز اين بخش  درخواست خود مبنی بر افزایش دستگاه های دیالیز را عنوان کردند که این موضوع قبلا در دستور کار بیمارستان قرار گرفته و دكتر پورزادی سرپرست محترم سازمان منطقه آزاد کیش در این رابطه قول مساعدت داده است .
بخش دیالیز بیمارستان کیش با ۲۶ بیمار ثابت و ۴ دستگاه در این ایام در سه شیفت صبح ، عصر و شب به کیشوندان و مسافرین نوروزی خدمت رسانی می‌کند .
وی همچنین در ادامه از ساختمان اداری بیمارستان که پروژه آن به تازگی به اتمام رسیده است دیدن کرد . با بهره برداري از اين بخش امكان افزايش حدود ٢٤ تخت بستري به بيمارستان فراهم خواهد شد. دكتر فردوسي در مورد راه اندازي بخش كاتاتريسم قلبي و اطاق عمل جراحي قلب باز جهت كمك به اورژانسهاي قلبي و ضرورت راه اندازي آن به جناب دكتر عبدالملكي توضيحات كامل ارائه نمودند.
حضور جناب دكتر عبدالملكي و جناب دكتر پورزادي بر توجه و اهميت مسئله سلامت و بيمارستان در سازمان منطقه آزاد در سال پيش رو را خبر ميدهد.