ارائه خدمتی نوین در داروخانه بیمارستان کیش

  • 1402/02/19
  • 19:25:35
  • 729
به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش سیستم فرخوان داروخانه با راه اندازی دو مانیتور جهت رفاه و آرامش مراجعین عزیز بروزرسانی شد . 
این سیستم متشکل از دو نمایشگر می باشد که در نمایشگر اول بعد از پذیرش و ثبت کامل، نام بیمار در لیست مرحله جمع آوری دارو نمایش داده می شود و نمایشگر دوم لیست بیمارانی که امکان پرداخت برای آن ها محیا بوده و داروی آن ها آماده تحویل می باشد نمایش داده می شود .
از مهم ترین ویژگی های فراخوان جدید این است که  مراجعین گرامی در جریان روال نسخه خود قرار گرفته که این امر منجر به کاهش  تجمع بی مورد در مقابل بادجه های داروخانه گردیده است . همچنین از دیگر مزایای این فراخوان کاهش آلودگی صوتی در لابی بیمارستان می باشد چرا که مراجعین می‌توانند پس مشاهده نام خود در نمایشگر تحویل دارو و مراجعه به صندوق پرداخت خود را از طریق کیوسک های سفید رنگ انجام داده و بدون نیاز به انتظار جهت صدازدن نام بیمار توسط تکنیسین های داروخانه داروی خود را تحویل بگیرند . 
نکته قابل توجه و حایز اهمیت این است که با توجه نیاز برخی از اقلام دارویی به ثبت و تایید در سامانه بیمه مربوطه ترتیب تحویل نسخه و دارو الزاما یکی نمی باشد . 
از همکاری و صبر و شکیبایی شما مراجعین گرامی کمال تشکر را داریم.